Footer Left Content

2009-06-29

چند جوان و دانشجوی کرد کشته شدند

روژهلات نیوز:
2009 -06 -28

جوان کرمانشاهی دیگری در شورشهای اخیر جان خود را از دست داد و به خاک سپرده شد.

در فعالیتها و ناراضایتی های اخیر و در طی دو هفته ی گذشته در ایران، چندین جوان کُرد نیز جان خود را از دست دادند. دیروز پیکر یکی از این فعالان و معترضین، در شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد. مشخص گشته است که بیشتر این هموطنان کُرد، از دانشجویان کُرد بوده اند.
دیروز پیکر یک جوان کُرد به اسم کیانوش آسا، در شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد. کیانوش آسا، یک جوان کُرد پیرو آیین یارسان بود که در شهر کرمانشاه متولد شده است. کیانوش در رشته ی شیمی در دانشگاه علم و صنعت تهران تحصیل میکرد و یکی از فعالین سیاسی کُرد در آن دانشگاه بوده است.
مشخص شده است که در هنگام حمله ی نیروهای رژیم به جمعیت ناراضی و بخصوص دانشجویان، کیانوش آسا در روز 24 ماه ژوئن، در دانشگاه دستگیر و ناپدید شد. اما بعدا پیکر نامبرده در حالیکه تمام بدن او به علت ضربه های باتوم کبود شده بود، در سرخانه ی بیمارستانی در شهر تهران پیدا شد. دیروز پیکر کیانوش از طرف نیروهای رژیم به خانواده ه اش تحویل داده شد و در شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.
یادآوری می شود که در در اعتراضات روزهای گذشته در ایران، چندین جوان دیگر کُرد نیز جان خود را از دست داده اند. با توجه به خبرهای رسیده، دانشجوی کُرد دیگری نیز به اسم حسین طهماسبی 25 ساله، که در دانشگاه کرمانشاه مشغول به تحصیل بود، در روز 16 ماه ژوئن، بر اثر ضربات باتوم نیروهای رژیم، جان خود را از دست داد. همچنین جوانی ایلامی به اسم فرزاد جشنی فرزند صید جافر، اهل شهرستان آبدانان ایلام، که برای امرار معاش در تهران به سر می برده است، در اثر حمله ی نیروهای رژیم جان خود را از دست داد.
پیکر فرزاد با تدابیر امنیتی و با جلوگیری از اطلاع رسانی، در 19 ماه ژوئن، در شهر آبدانان به خاک سپرده شد.
همزمان منابع خبری در کُردستان اعلام کردند که یک دختر دانشجوی دیگر کُرد به اسم شلیر خِزری، اهل شهر پیرانشهر، روز 16 ماه ژوئن، به هنگام حمله و یورش نیروهای رژیم به دانشگاه تهران، جان خود را از دست داده است. امروز پیکر شلیر در شهر پیرانشهر، از سوی خانواده اش به خاک سپرده می شود.

فیلم؛ حضور گسترده نیروهای نظامی در خیابانهای تهران


فیلم؛ تیراندازی مستقیم بسوی تظاهرکنندگان


2009-06-27

عسگری،کسی که آرای 19 میلیونی موسوی رو لو داده بود کشته شد

از منابع آگاه خبر میرسد آقایان تاجزاده، رمضانزاده و... در بند 209 زندان اوین تحت شکنجه شدید هستند تا مجبور شوند در برنامه ای تلویزیونی اقرار کنند قصد کودتای مخملی با کمک موسوی و کروبی داشته اند، و به این بهانه حکم اعدام موسوی و کروبی و چند تن دیگربه جرم براندازی صادر شود.
با اطلاع رسانی وسیع مانع این هدف شوم شویم.



عسگری، همان کسی که آرای 19 میلیونی موسوی رو لو داده بود،در تصادف ساختگی رانندگی کشته شد

به نوشته سعید کمالی در تهران، بنا بر گزارشهای تائید نشده، مردی که نتایج واقعی انتخابات (همان آماری که نشان میدهد احمدی نژاد در مقام سوم قرار دارد) را از وزارت کشور به بیرون درز داده بود در یک تصادف مشکوک کشته شد.
محمد عسگری که مسئول امنیت شبکه تکنولوژی اطلاعاتی IT وزارت کشور بود روز کذشته در تهران کشته شد. بنا بر گزارش عسگری نتایجی را به بیرون درز داد که نشان میداد در انتخابات با استفاده از نرم افزار جدیدی توسط دولت، آرا دریافتی از شهرستانها تغییر داه میشد. گزارش نشان میداد که موسوی با 19 میلیون رای برنده انتخابات میباشد.



یا معنی سلاح گرم فرق کرده یا معنی صداقت

سردار رادان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و سردار حجازی فرمانده نیروی مقاومت بسیج هر دو اخیرا فرموده اند که هیچ کدام از پرسنل نیروی انتظامی و بسیج از سلاحهای گرم برای سرکوب معترضان استفاده نمی کنند پس با توجه به فرموده این فرماندهان صدیق شما عکس تعدادی ازطرفداران مهندس موسوی را در لباس بسیج و نیروی انتظامی مشاهده می نمائید

پیکر دانشجوی ناپدیدشده در سردخانه پزشکی قانونی

آژانس ايران خبر : کیانوش آسا دانشجوی کرمانشاهی ترم چهارم کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت ساکن در خوابگاه مجیدیه كه روز 2شنبه هفته قبل ناپدید شده بود پس از روزها جستجو جسد وی را در سردخانهء پزشكی قانونی پیدا کردند. لازم به ذكر است كه عوامل پزشكي قانوني کماکان جسد را که بعلت نداشتن کارت شناسایی مهر ناشناس روی آن خورده به خانواده وي تحويل نمي دهند.

همچنین يک دختر دانشجوي کرد به نام "شلير خضري" اهل شهرستان پيرانشهر کشته شده است. اين دانشجوي دختر روز سه شنبه دوم تير ماه در جريان تظاهرات خياباني توسط گلوله يکي از مزدوران هدف قرار گرفته و جان خود را از دست داد.

2009-06-26

جوانی که با سر دادن الله اکبر شهید شد


تیراندازی مزدوران بسیجی بسوی تظاهرکنندگان


نطق علیخانی در دفاع از میرحسین موسوی


حمله وحشیانه به منازل مردم در تهران


عکس یکی از فرماندهان جنایتکار بسیج

عکس زیر متعلق به یکی از فرماندهان بسیج بنام "دکتر رضايی" است که فرماندهی بسیجیان گروه ذوالفقار را برعهده دارد. این مزدور جنایتکار شخصا در درگیریهای شنبه گذشته تهران حضور داشته است.




سخنان پزشک جوانی که در کنار ندا بود




سخنان پزشک جوانی که در کنار ندا بود

سایت بی بی سی بخش انگلیسی: پزشک جوان ایرانی که در آخرین دقایق زندگی ندا آقا سلطان کنار او بود و سعی کرد جان او را نجات دهد در گفتگویی با بی بی سی پرده از راز کشته شدن ندا برداشت.

دکتر آرش حجازی که در جنوب انگلستان در دانشگاه تحصیل میکند میگوید که او پیش از تیر خوردن ندا او را در کنار مرد کهنسالی دیده بود که بعدا مشخص شد استاد موسیقی ندا بوده است.

سپس پلیس و بسیجی ها به سوی مردم حمله کردند و ناگهان صدای گلوله ای شنیده شد. دکتر حجازی میگوید که دید گلوله ای زیر گلوی ندا روی سینه اش خورد و خون از آن بیرون زد. او به سوی ندا دوید و تلاش کرد با بستن سوراخ گلوله جلوی خونریزی را بگیرد ولی خون از دماغ و دهان ندا بیرون زد و ندا درکمتر از یک دقیقه جان سپرد.

او میگوید صدای مردم را شنید که به سوی بسیجی های موتور سوار حمله کردند و یکی از آنها را که مسلح بود گرفتند. بسیجی که وحشت زده بود خلع سلاح شد و مردم کارت شناسایی او را گرفتند. برخی از مردم از او عکس هم گرفتند.

بسیجی مزبور درحالی که وحشت زده شده بود فریاد میکشید که من نمیخواستم او را بکشم. مردم که نمیدانستند چکار کنند بسیجی را رها کردند و او فرار کرد ولی دکتر حجازی تاکید میکند که عکس و کارت شناسایی این بسیجی در نزد مردم است.

دکتر حجازی گفت که پس از این حادثه حال او بسیار دگرگون شده و سه شبانه روز نتوانسته بخوابد. با گفتن این حرفها دکتر حجازی احتمالا دیگر نمی تواند به ایران برگردد ولی او می گوید با فاش کردن این رازها درد دلش سبک شده و احساس می کند که خون ندا به هدر نرفته است.

2009-06-24

صحنه های دلخراش تیراندازی بسوی مردم


واکنش مردم خشمگین در مقابل مزدوران بسیجی


خامنه ای جلاد دستهای خون آلودش را می شوید تا نماز بخواند



اسلحه به دستان مسئول این قتل ها هستند

گفت و گو با مردی که همسر و دخترش را از دست داده

اسلحه به دستان مسئول این قتل ها هستند

پرستو سپهری

ابراهیم رجب پور، هفته گذشته همسر و دخترش را در حمله لباس شخصی ها به تظاهر کنندگان در میدان آزادی تهران از دست داد. با او که در غم ازدست دادن عزیزانش به شدت متاثر و داغدار است، گفتگو کرده ایم. وی می گوید: به کمر و گلوی زن و دخترم تیر زده بودند. وقتی رسیدیم هردو غرق خون بودند. تشخیص پزشکان این است که در همان لحظه اصابت گلوله کشته شده اند."

آقای رجب پور این اتفاق دردناک را به شما تسلیت می گوییم. لطفا در مورد روز حادثه برایمان بگویید.

همسر و دختر من از مدت ها پیش در مهد کودک "آوای باران" مشغول کار بودند و بسیار هم از کار خود راضی و خشنود. آنها از بچه های مهد کودک پرستاری می کردند ودرطول روز بارها به دلایل مختلف از محل کار خود خارج می شدند ودوباره مراجعه می کردند.

روز حادثه هم ازمهدکودک خارج شده بودند، یا اینکه درون مهد بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند؟

نه؛ زمان حادثه دیروقت ووقت بازگشت آنها به خانه بود. به گمانم به دلیل ازدحامی که به وجود آمده بود نتوانسته بودند از مهدکودک خارج شوند.

اطلاع رسانی به شما درمورد این حادثه چگونه شکل گرفت؟

من و پسرهایم می دانستیم آن روز سیاه قرار است در اطراف میدان آزادی راه پیمایی شود و حامیان آقای میرحسین موسوی در میدان آزادی تجمع داشته باشند. بنابراین هرچه قدر که میدان آزادی شلوغ تر می شد و از ساعت کاری همسرو فرزندم می گذشت نگرانی های من هم بیشتر می شد. یعنی دلشوره ای عجیب در همان لحظات به سراغم آمد. به پسرم محمد گفتم که شماره مهدکودک را بگیرد تا از اوضاع آن طرف اطلاع داشته باشیم. ولی وقتی با مهدکودک تماس گرفتیم هیچ کس جواب تلفن مارا نمی داد. نگرانی من وپسرهایم دو چندان شد و تصمیم گرفتیم به سمت مهد راه بیفتیم.

وسایل ارتباطی خاصی مانند تلفن همراه نزد خانواده شما نبود که با آنها تماس بگیرید؟

درآن روز همه تلفن ها را قطع کرده بودند؛ اصلا یکی از دلشوره های من همین بود که هرچه تلاش کردیم از این نگرانی در بیاییم نمی شد.

از محل سکونت شما تا مهد کودک آوای باران چه مسیری را باید طی می کردید؟

منزل ما در محله طرشت است وتا ضلع مورد نظرمان در میدان آزادی چیزی حول وحوش 30 دقیقه طول کشید.

ادامه بدهید.

با تاریک شدن هوا و نزدیکی به میدان آزادی صدای شلیک گلوله را شنیدیم. همین طور تلاشمان برای رسیدن به مهد کودک بیشتر و بیشتر می شد. دردلم آشوب و بی قراری غریبی به وجود آمد(می گرید. سکوت) صدای گلوله هرلحظه بیشتر می شد و پسرانم محمد و علی تندتر از من می دویدند. دود غلیظی در نزدیکی محل کاربه هوا پخش شده بود. ما فکر کردیم آنجا آتش گرفته و درگیری مستقیم درمهد کودک است.

اولین صحنه هایی که درمحل درگیری دیدید چه بود؟

مردم زیادی جمع شده بودند. اغلب آنها شعار می دادندویک جا را نشانه گرفته بودند. درون کوچه یک موتور سیکلت آتش گرفته بود و مردم بودند که با سنگ به سوی ساختمان بسیج حمله ور شده بودند. علت را ازیکی دو نفر با نگرانی پرسیدم وبه من گفتند کسانی که درون ساختمان هستند با مردم درگیر شده اند.

درگیری آنها بر سر چه بود؟

نمی دانم. اصلا نمی دانم برای چه به جان هم افتاده بودند ولی امیدوارم که خداوند باعث وبانی ریختن خون این شهدا را تقاص بدهد. خون کسی به ناحق پایمال نخواهد شد. همین طور همسر و فرزند من. من دلبستگی شدیدی به هردوی آنها داشتم. آنها قربانی بازی هایی شدند که به هیچ عنوان نقشی در آن نداشتند. دختر من بسیارمعصوم بود وهمسرم یک همراه برای من وفرزندانش. همه می دانند که در خانواده ای که مادر، همسر و دخترغایب باشند چه فضایی به وجود می آید. خدا میداند که در این چند مدت چه کشیده ایم واوضاع مان چه شکلی به خود گرفته است.

درمهدکودک به غیر از خانوداه شما چه کسی مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود؟

هیچ کس. وقتی درب آنجا را شکستیم و وارد شدیم دیدیم که هردوی آنها پشت پنجره روبروی ساختمان بسیج غرق در خون هستند.

گلوله به کجا اصابت کرده بود؟

به کمر و گلو. هردو غرق در خون بودند. با فرزندانم بالای سر پیکرشان قرار گرفتیم و... (به شدت می گرید) تشخیص پزشکان این بود که در همان لحظه اصابت کشته شده اند.

فکر می کنید عاملین این فاجعه چه کسانی بودند؟

مدیران سیاسی و کسانی که اسلحه بر دست داشتند.

آیا به غیر ازکسانی که در ساختمان بسیج بودند در دستان کسان دیگری هم اسلحه دیدید؟

من ندیدم. از ساختمان سه نفر شلیک می کردند.

از کسی شکایت کرده اید؟

از فرد خاصی نه اما موضوع در حال پیگیری است و مسئولین قول داده اند عاملین را شناسایی و آنها را تحت اختیار ما و قانون قرار دهند.

چه کسانی به شما این قول ها را داده اند؟

مسئولین قضایی و دادگستری و اداره آگاهی و نیروی انتظامی.

اوضاع روحی پسرانتان چگونه است؟

بسیار بد. آنها به شدت عصبی هستند و دربرابر هرچیزی این روزها عکس العمل نشان می دهند. خدا به فریاد ما برسد.

مسئولین مهد کودک چه تصمیمی گرفته اند؟

فعلا که در آنجا بسته و پلمپ شده است تا وضعیت خانوداه من مشخص شود.


بر گرفته از سایت روزآنلاین

شعارهای مردم در خیابانهای تهران


تیم اوبرایان این پرتره زیبا را برای ندا کشیده است

تیم اوبرایان، این پرتره زیبا را برای ندا کشیده و نام آن را “چشم ها” نهاده است
www.drawger.com


Neda Agha-Soltan

Born in 1982, she was a philosophy major, took singing lessons and hoped for a better future for her country. I hope her death captured on video and spread across the internet changes that country for ever



2009-06-23

NAME THIS MURDEROUS CRIMINAL AND TRAITOR


This is one of Ahmadinejads supporters. He is a BASIJI thug who has been killing and beating demonstrators.

NAME THIS MURDEROUS CRIMINAL AND TRAITOR

لطفا اگر کسی نام یا مشخصات این فرد را میداند برائ ما ارسال نمایید، تا برای همه گان منتشر شود، با سپاس فراوان.


مزدوران رژیم در حال شکستن شیشه اتوموبیلها

مزدوران رژیم در حال شکست شیشه اتوموبیل ها...تا در رسانه های دولتی جمهوری اسلامی بگویند مردم معترض عده ای اوباش و اغتشاش گر بودند

رئیس گشتاپوی اسلامی کیست؟


مجتبي خامنه اي (پسر علی خامنه ای) كيست؟

او را میتوان تئوریسین اصلی کودتای 23 خردااد نامید.همچنین او داماد غلامعلی حداد عادل رییس سابق مجلس شورای اسلامی است.او که روابط نزدیکی با سران سپاه داردقصد دارد با کمک ایشان خود را خلیفه ایران کند و جمهوری اسلامی را به حکومت اسلامی تبدیل کند.به همین دلیل قصد دارد با کودتای 23 خرداد و حذف اصلاح طلبان و شخص هاشمی رفسنجانی و با تحت فشار قرار دادن مجلس خبرگان رهبری بر دستگاه خلافت بشیند و حکومت اسلامی تشکیل دهد. او شخصی بسیار تندرو و دارای انیشه های افراطی همچون طالبان است. او از شاگردان مصبباح یزدی بوده است. ردپای او در بسیاری از پروژه های نفت دیده می شود. خبرهای مربوط به بیت رهبری گویای این نکته است که رهبری نظام تمام امیدش براي رهبری آینده را به پسرش مجتبی بسته است. مجتبی که چهل ساله است مافیای ایثارگران و انصار را اداره می کند. مجتبی مجتهد است و در منابع اجتهادی و فقاهتی قم نفوذ عجیبی پیدا کرده و از طرفی هم با حاج آقا خرازی قم که رهبر معنوی و تشکیلاتی بسیاری از جریانهای انصار است روابط گسترده دارد. بسیاری معتقدند که او به عنوان همزه وصل بیت و حزب الله عمل می کند و رد پایش در بسیاری از پروژه های حزب الله دیده می شود. گفته می شود که رهبری نظام به او امید فراوان بسته است که تا ده سال دیگر که او پنجاه ساله می شود و موقعیت فقهی بالائی پیدا می کند جانشینی جوان و مقتدر برای خامنه ای باشد. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد مجتبی و روابطش با حزب الله تهران و قم در پشت پرده منعکس می شود.

حکومت نظامی اعلام نشده در تهران 2009 - Tehran - 7tir Sq - June 22


آغاز شکاف در سپاه پاسداران و پاکسازی آن توسط علی‌ خامنه ای!

بر اساس اخبار تایید نشده، سردار علی‌ فضلی روز گذشته به دستور علی‌ خامنه‌ای دستگیر شده است، وی یکی‌ از بزرگترین فرماندهان سپاه می‌باشد که اخیرا به عنوان فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران معرفی‌ شده بود.گزارش‌ها حاکی‌ از آن است که این اقدام در پی سر پیچی‌ وی از دستور رهبر برای سرکوب مردم صورت گرفته است. وی که از جانبازان دفاع مقدس می‌باشد پس از دریافت دستور مستقیم از رهبر به منظور سرکوب مردم از این امر سر پیچی‌ کرده و بلا فاصله دستگیر شده است و به مکان نا معلومی منتقل گردیده است.

گفتنیست سردار علی‌ فضلی معاون سابق عملیات فرمانده کل سپاه پاسداران می‌باشد.



خبر تائید نشده است تا این لحظه.

Injured young students die in Iran by BASIJIS


2009-06-22

Iranian Revolution 22 Khordad 1388

عکس، شنبه 30 خرداد,ایران

Tehran is seeing something that has never seen it before

لحظه تیر خوردن "ندا" جان باخته راه آزادی میهن



پیکر ندا آقاسلطان (27 ساله) که روز شنبه توسط ماموران جنایتکار حکومت خامنه ای از ناحیه گردن هدف گلوله قرار گرفت، امروز تحت تدابیر شدید امنیتی به خاک سپرده شد. مسئولان مسجد نیلوفر واقع در عباس آباد تهران، مراسم ختم وی را که قرار بود بعدازظهر فردا دوشنبه برگزار شود، لغو کردند. تصویر زیر لحظه تیر خوردن "ندا" را نشان می دهد





ندا، شهید و فرشته و رهبر و قهرمان نیست / او فرشته نیست.فرشته به او مدیون است، اگر خدایی هست، فرشته جایگاه او را میخواهد


ندا - تاریخ انقلاب

با تشکر از دکتر رضا تقی زاده

جوانی که با ضجه در لحظه پرواز، از ندا میخواست تا " بماند "، باید از چهره گلگون دوشیزه آرمیده بر خاک چشم میگرفت، به آسمان نگاه میکرد، تا رسای قامت عروس آزادی را در عرش ببیند، که چه ماندگار.

ندا آقاسلطان، شهید و فرشته و رهبر و قهرمان نیست. او تنها یک جوان ایرانی است از قبیله صد ها هزار سرو دیگری که در پی آزادی قد کشیدهاند. او تاریخ نا نوشتهی امروز ما است که در خیابانهای تهران و شیراز ثبت میشود. ندا برگ زیبائی است از تاریخ ما که جاودانه خواهد ماند.

او یکی از ما است، او با ما است، او من است که ما شده. او دختر نازنین من است که در مسلخ اهریمن، معطر خون خود را نثار کرده است، با این امید که فرشته آزادی را پرواز دهد. او فرشته نیست. فرشته به او مدیون است، به طهارت او رشک میبرد. اگر خدایی هست، فرشته جایگاه او را میخواهد.

او در معبد آزادی، سینه به سینه با اهریمن شد، همراه با پدر، آماده قربانی. ندا برای باطل کردن طلسم ظلم و زور به آوردگاه روز و شب رفته بود. و آنگاه که تیر تاریکی در گلوی او نشست، سپیده دمید، صبح دیگری طلوع کرد و تاریخ، تولد تازهای را شهادت داد. با او، تاریخ دیروز ما بروز شد؛ تاریخی که " فردا " از آن سخن بسیار خواهد گفت.

خفتن او بر خاک، بیگفت، خیز هزاران آزاده دیگری را نوید داد که دست در دست، شانه بشانه، دلاور و پر غرور، در ایران رهایی یافته از بند مار دوش، سرود آزادی را سر میدهند.

مزار ندا، در روز نجات ایران، زیارتگاه مردان و زنانی خواهد شد که عاشقانه آزادی را در گوش هم میخوانند. ندا نه رهبر است و نه قهرمان، او انگیزه است. او دلیل است. او نماد آزادی است. او افتخار تازهایست برای من و تو که دوباره خود را دست در دست یافتهایم.


با تشکر از برنا برای طراحی پوستر

ندا صالحی آقا سلطان متولد ۱۳۶۱ (۲۷ ساله)، دانشجوی فلسفه [۲] در جریان اعتراضات مردمی شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ (۲۰ ژوئن ۲۰۰۹) در امیر آباد تهران (خیابان کارگر شمالی)، به ضرب گلوله نیروهای شبه نظامی کشته شد.انتشار فیلم کوتاهی از لحظات جان دادن وی بازتابهای فراوانی در رسانههای جهان بهدنبال داشت.
«ندا» در خارج از ایران و در ایران، بعنوان سمبل ندای اعتراض ایرانیان و ندای آزادی خواهی ایرانیان و سمبل صدای اعتراض دمکراسی خواهان در این اعتراضات شناخته میشود.




شرح واقعه

طبق روایت وبسایت IranPressNews وی در روز ۳۰ خرداد به همراه استاد دانشگاهش (رشته فلسفه) و چند تن از هم کلاسیهایش در تظاهرات شرکت داشتهاست. وی برای دقایقی در حالی که با موبایل صحبت میکرده از جمع تظاهر کننده عقب میافتد که در این هنگام (حدود ساعت ۷ عصر)، یکی از ۲ لباس شخصی موتور سوار، قلب ندا را با کلت کمری هدف قرار میدهد. پزشکی با دست سعی در بندآوردن خون میکند اما وی چند لحظه بعد در دستان استادش جان میسپارد.



خاکسپاری و مراسم یادبود

به نوشته وبسایت IranPressNews ظهر روز یکشنبه ۳۱ خرداد پیکر ندا به شرط خاکسپاری سریع و محرمانه در بهشت زهرا به خانوادهاش تحویل شد. خاکسپاری وی تحت شدیدترین تدابیر امنیتی و با سرعت بسیار انجام شد.
مراسم یادبود ندا قرار بود در اول تیرماه ساعت ۵ تا ۶٫۳۰ در مسجد نیلوفر واقع در تهران، خیابان مهناز، خیابان آپادانا (خیابان خرمشهر) برگزار شود که با تماسی از طرف مسجد این مراسم لغو شدهاست. همچنین به تمام مساجد تهران دستور داده شدهاست که اجازه برگزاری مراسم ندا آقا سلطان را ندارند.







فیلم؛ تیراندازی بسوی تظاهرکنندگان در تهران - یکشنبه







وام 175 میلیارد تومانی به یک قاتل حرفه ای

اتفاقاتی که در ایران بعد از انتخابات خرداد ٨٨ رخ داد و تمامی راههای اطلاع رسانی توسط خبرگزاریهای مستقل بسته شد، برای اولین بار شاهد یک نوع اطلاع رسانی هستیم که بعضا نظیر آن را نداشته ایم. یکی از آن موارد شناسایی افرادی است که در عکسهای آماتور از شاهدان عینی در اینترنت منتشر شده است. این امر تا جایی پیش می رود که حتی نامه های اداری که گاها محرمانه و خصوصی است منتشر می شود که هرگز توسط خبرنگاران و خبرگزاری های رسمی امکان انتشار ندارد. عکسهای زیر یکی از این نمونه ها است و مطمئنا آخرین آن نخواهد بود. آقای سید حسن میرکاظمی - مسئول بسیج مسجد الهادی- که بیش از ١٧۵ میلیارد تومان که ۴٠% آن بدون وثیقه است از بانک کشاورزی وام میگیرد و امروز افسار گسیخته بر مردم می تازد. قطعا این تاخت و تاز به خاطر اسلام و انقلاب نیست و این سند اهداف این گروه به اصطلاح حزب اللهی را به روشنی افشا می کند. این پولها در راستای اهداف نظام به اصطلاح مقدس جمهوری اسلامی و همگام با دولت عدالت‌گستر جهت ایجاد اشتغال، محرومیت‌زدایی و صادرات غیرنفتی پرداخت شده است








سیدحسن میرکاظمی مسئول بسیج مسجد الهادی واقع در تپه شمس آباد تهران مدیرعامل کارخانه دنیای فلز واقع در اتوبان کرج

برای ندا؛ همبستگی جهانی با مردم ایران

مشخصات تعدادی از مزدوران لباس شخصی در شيراز

مشخصات تعدادی از مزدوران لباس شخصی در شيراز

گزارش یکی از خوانندگان:

اسامی چند بسيجی لباس شخصی که در شيراز فعاليت دارند :


1- هادی تقی زاده 09173123173


2- فریبرزجمشیدی 09179193722


3- کيوان وارث 09177130630


4- مسعود ترکمان 09173088601


5- یدالله زارع


6- حاج نعمتاللهی


لازم به ذکراست ردیفهای 5و6ازپرسنل شرکت برق منطقه ای فارس هستندکه متاسفانه تلفن آنهاراگیر نیاوردم وظاهراازروسای بسیج میباشند.
میتوانید باتماس باآنهاتاییدیه بگیرید.
همگی دردرگیری خیابان ملاصدراوباغشاه شیرازحضور داشتند.
به زودی اسامی دیگری هم که به دست بیاورم اعلام میکنم

2009-06-21

تصویر؛ یکی دیگر از لباس شخصی ها شناسايی شد

نام و مشخصات یک مزدور لباس شخصی قاتل که تصویر وی در زیر آمده است

سیدحسن میرکاظمی مسئول بسیج مسجد الهادی واقع در تپه شمس آباد تهران

مدیرعامل کارخانه دنیای فلز واقع در اتوبان کرج







2009-06-18

فیلم؛ کوی دانشگاه

تصویر شماری از مزدوران خارجی - حماس و حزب الله


تصویر؛ چهره برخی از لباس شخصی های بسیجی

2009-06-14

Iran: Riot in tehran streets after election day

Iran: Riot in tehran streets after election day(death to the dictator)

>>> Supporters of the main election challenger to Mahmoud Ahmadinejad clashed with police and set up barricades of burning tires today as authorities declared the hard-line president was re-elected in a landslide. Opponents responded with the most serious unrest in the capital in a decade and charges that the result was the work of a "dictatorship."

Iran's supreme leader, Ayatollah Ali Khamenei, closed the door on any chance he could use his limitless powers to intervene in the disputes from Friday's election. In a message on state TV, he urged the nation to unite behind Ahmadinejad, calling the result a "divine assessment."

>>>Thousands of angry people have massed in Tehran to protest at the election result, with some pelting stones at baton-wielding police."Down with the dictator!" shouted the crowd as they streamed into one of the capital's main squares after latest results showed incumbent hardliner Mahmoud Ahmadinejad had secured a landslide win.

Hundreds of other people also gathered near the interior ministry in central Tehran, shouting: "Death to the dictator!"

A furious mob threw stones at police who hit back with sticks to try to disperse demonstrators gathered around central Tehran's Vanak Square.Protesters, including women, were also hit with sticks in Tehran's Valiasr Street as riot police on motorbikes moved in to break up a gathering outside Mr Mousavi's office.




















Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More